Persbericht: BIJNA 30.000 EURO GEDONEERD DOOR KLANTEN BIJ STATIEGELDACTIE

Home > Nieuws > Dirk klanten steunen Make-A-Wish Nederland, jij ook?
22 Augustus 2016

Op woensdag 17 augustus heeft Mace, junior ambassadeur van Make-A-Wish Nederland, een cheque met het bedrag van € 29.777,- in ontvangst mogen nemen bij de Dirk in Krimpen aan den IJssel. Make-A-Wish Nederland bedankt namens alle wenskinderen de klanten van Dirk voor hun waardevolle bijdrage!

Mace (5) heeft een liefste wens… en een hersentumor. Hij is herstellende van een lange behandelperiode. Gelukkig is Mace een superheld en superhelden huilen niet, aldus SpiderMace.

Samen met zijn vader, moeder en zus Robin begint het avontuur in een limousine op weg naar de Linnaeushof. Wanneer het tijd is voor Mace zijn missie straalt hij van oor tot oor. Samen met Batman, Superman, SuperPapa, CatMama en CatZus gaat SpiderMace op zoek naar de schat. Wanneer de boef tevoorschijn komt, rent SpiderMace erachter aan en krijgt hij hulp van al zijn superhelden. Om Mace te eren komen er 150 motoren het circuit in Lelystad opgereden. Wat een kippenvel moment! SpiderMace is enorm onder de indruk van deze gave gebeurtenis. Mace: ‘Ik vergeet dit nooit meer’.

Make-A-Wish Nederland
Make-A-Wish Nederland vervult ieder jaar ruim 500 liefste wensen van kinderen en jongeren tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. Make-A-Wish Nederland haalt deze kinderen uit de zorgen en laat ze door het vervullen van hun liefste wens weer kind zijn in plaats van patiënt. Dit geeft deze kinderen maar ook het hele gezin kracht en energie voor de toekomst. Dit wordt gerealiseerd dankzij de inzet van ruim 400 vrijwilligers. Giften en fondsenwervende acties van bedrijven, clubs, scholen en (sport)verenigingen zijn samen met de structurele steun van donateurs en sponsoren noodzakelijk. De organisatie ontvangt geen overheidsbijdrage.

Dirk van den Broek
Het familiebedrijf Dirk van den Broek omvat 112 winkels met een kwaliteitsdiscountformule. Dirk winkels zijn gevestigd in Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel, Friesland en Zeeland. Kijk voor meer informatie op www.dirk.nl.

De supermarkten is sinds 1 januari 2009 onderdeel van Detailresult Groep NV. Detailresult Groep NV heeft behalve diverse supermarktformules ook eigen productiebedrijven, diverse distributiecentra, verscentrales en transport. Tot slot zijn er aan het bedrijf gelieerde tuincentra en slijterijen. Kijk voor meer informatie op www.detailresult.nl.

___________________________________________________________________________________
Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor meer informatie over Dirk kunt u contact opnemen met persvoorlichter Esther Kingma via 088-3136313 of mailen naar: persvoorlichting@detailresult.nl.

Make-A-Wish Nederland
Gebruiksvoorwaarden en Privacy